Friday, December 5, 2008

Muhammad Faris

Ini dia Faris yang paling hebat..nak keluarkan dia pun yang paling susah. Sebab kepala dia beasr dan bahu dia pun lebar. Dia sorang je yang lahir siang, 12.00 tengahari.
Faris ni kalau nak apa apa dia akan gunakan kekerasan. Walau pun nak susu. Suara dia pun memang macam petir. Dia makan banyak. semuanya berselera. Sebelum pergi makan kat luar dia akan makan dulu di rumah sebelum berangkat.
Faris berani mencuba semua perkara. Tak mustahil dia yang paling berjaya esok lusa. Ibu tak tau minat sebenar faris ni apa. Sebab semua benda dia minat..kuali dan sudip pun minat, screwdriver dan hammer pun minat, gunting dengan kain pun minat. Bila ibu menjahit dia offer diri untuk putuskan benang bila perlu. Kalau tanam pokok, dia akan terbalikkan pasu bila tak dapat peluang nak tolong. Sampai bila ibu drive dia offer nak tukarkan gear. Kalau tak bagi dia akan on suis hazard dan bagi signal tak tentu hala.
Semoga Allah jadikan Faris anak yang Soleh. Faris belum pandai azan. Sembahyang pun dia boleh tumpu 2 rakaat yang pertama je. Ibu doakan Faris jadi Ustaz sebab Ibu nak Faris yang bacakan Talkin kalau ibu dan ayah meninggal.

No comments:

Post a Comment